IZVELIES VALSTI UN VALODU PĒC NOSAUKUMA VAI KODA JŪSU PREČU GROZS VALSTS NUMURS vai VIN Katalogs
KLIENTU PORTFOLIOZīmolu kvalitātes:
ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMIKlientu atsauksmesSaņēmam sūtījumu ar Latvijas Pasts, paldies! P.S sildītājam vadu garums ir OK.
Pieņēmam arī PAYPAL maksājumus!TOP PRECE
|
Tavas tiesības No 2002.gada līdz 2010.gada 31.maijam Eiropas
Savienībā auto tirdzniecības un pēcpārdošanas tirgu ir regulējusi kopīga
direktīva 1400/2002. Automašīnu izplatīšanas un tirdzniecības sektoru
minētā direktīva turpinās regulēt līdz 2013.gada 31.maijam, savukārt
jautājumus, kas skar pēcpārdošanas tirgus dalībnieku tiesības un
pienākumus, ar 2010.gada 1.jūniju (līdz 2023.gada 31.maijam) nosaka
jaunā direktīva 461/2010. Līdz ar tai pievienotajām oficiālām EK
vadlīnijām, tā turpina un papildina direktīvas 1400/2002 pamatnostādnes
un regulējumus, kuru mērķis ir veicināt konkurenci auto apkopes un
remonta pakalpojumu sniedzēju starpā - mazinot iespējas realizēt auto
ražotāju un to autorizēto pārstāvju tīkla monopolstāvokli un veicinot
neatkarīgo servisu iespējas kvalitatīvi konkurēt ar dīleru servisiem.
Patērētāju (autobraucēju) ieguvums no minētajām likumdošanas iniciatīvām
ir nepārprotams – pieaugot auto apkopes un remonta pakalpojumu
sniedzēju skaitam, kuru starpā valda vienlīdzīga konkurence, pakalpojumu
kvalitātei kopumā ir tendence uzlaboties un cenām samazināties. 1. Automašīnas garantijas atkarība no apkopes veicējaAuto
ražotājiem nav tiesību izvirzīt nosacījumu veikt regulārās apkopes pie
ražotāja autorizētiem pārstāvjiem garantijas saglabāšanai. Šīs
"garantijas apkopes" ir tiesīgi veikt arī neatkarīgie servisi. Protams,
ir jāizpilda ražotāja noteiktās prasības darbu apjomam, periodiskumam un
izmantoto materiālu atbilstībai. 2. Neatkarīgo servisu tiesības un iespējasAutomašīnu
ražotājiem jānodrošina iespējas neatkarīgajiem servisiem piekļūt
tehniskajai informācijai un instrumentiem, kas nepieciešama automašīnu
kvalitatīvai apkalpošanai un remontam. Auto ražotāji nodrošina
specifiskas tehniskās informācijas un instrumentu pieejamību
neatkarīgajiem tirgus dalībniekiem, kas tiem ļauj konkurēt ar ražotāja
autorizētajiem servisiem un piedāvāt kvalitatīvus, konkurētspējīgus
pakalpojumus. 3. Oriģinālās rezerves daļasAuto
ražotāju pārstāvju bieži kultivēti meli ir apgalvojums, ka periodisko
apkopju veikšanai obligāti ir jāizmanto no automašīnas ražotāja
iepirktas, jeb “oriģinālās” detaļas un tas tiek izvirzīts kā nosacījums
ražotāja garantijas uzturēšanai. Taču minētās tiesību normas skaidri
nosaka, ka izmantotajām detaļām vien jāatbilst ražotāja noteiktajiem
standartiem un kvalitātes rādītājiem, bet ne iegādātām pie noteikta
piegādātāja. Tas nozīmē šādas automašīnu lietotāju tiesības:-
ražotāja vispārējā garantija nevar tikt pārtraukta vai ierobežota, ja
regulārās apkopes automašīnai tiek veiktas neatkarīgā servisā - apkopju
veikšanas tiesības nav autorizēto servisu ekskluzīvas tiesības; tās
drīkst veikt arī neatkarīgie servisi. Nosacījumi garantijas saglabāšanai
- apkopes jāveic automašīnas ražotāja noteiktajos termiņos (pēc
noteikta laika perioda vai nobraukuma), noteiktajā apjomā un izmantojot
automašīnas ražotāja noteiktām kvalitātes prasībām atbilstošas rezerves
daļas un materiālus; Papildu informācija:
|
Sazinājies ar mūms! | Seko mūms Facebook! | Skaties mūs Youtube! |
|
|
Piegādi nodrošina: |
Norēķinies ar: |
Jūsu informācijas drošību nodrošina: |
AUTOVEIKALS Vilhelma Purvīša iela 17, Rīga, LV-1050 Pirm.Piektd. 8:00-18:00 Sestdiena: 9:00-15:00 Svētdiena: brīvdiena Informācija: 28648641, 28471062 | AUTOSERVISS Pēc pieraksta, lūdzu iepriekš zvanīt Pirm.Piektd. 9:30 -18:00 Sestdiena: brīvdiena Svētdiena: brīvdiena Online pieraksts: spiest šeit Informācija: 28648641 |