Smērvielu kompozīcija ATOMIUM MAX 200 HPFP ir piemērota augstspiediena degvielas
sūkņu, Common rail sistēmu, dīzeļdzinēju iesmidzināšanas sūkņu kopšanai.
Kopšana veicama divos posmos.
Kopšanas veikšanai ir jāveic ekspluatācijas stundu aprēķins:
Ģeneratoriem un cita veida stacionāram aprīkojumam – 1 ekspluatācijas stunda = 50 km
(nobraukuma),
riteņtraktoriem (un to aprīkojumam) 1 ekspluatācijas stunda = 10 km (nobraukuma),
kāpurķēžu traktoru speciālām aprīkojumam 1 ekspluatācijas stunda = 5 km
(nobraukuma)
Izmantošanas kārtība:
1. Posms: Ieliet Smērvielu kompozīciju ATOMIUM MAX 200 HPFP pilnā degvielas bākā (kurā
ir ne vairāk kā 200-220l dīzeļdegvielas ) ar aprēķinu 1ml smērvielas uz 1 l dīzeļdegvielas.
Brauciet līdz degviela ir pilnība iztērēta (līdz indikators uzrāda minimālo degvielas atlikumu).
Uzpildiet bāku, nepievienojot Smērvielu kompozīciju ATOMIUM HPFP. Tad, nobrauciet 2000-
3000km līdz 2. kopšanas posmam.
2.Posms: Ieliet Smērvielu kompozīciju ATOMIUM MAX 200 HPFP pilnā degvielas bākā (kurā
ir ne vairāk kā 200-220 l dīzeļdegvielas) ar aprēķinu 1ml smērvielas uz 1 l dīzeļdegvielas.
Brauciet līdz degviela ir pilnība iztērēta (līdz indikators uzrāda minimālo degvielas atlikumu).
Tad veiciet uzpildīšanu, kā parasti.
Svarīgas piezīmes:
1. Pirms LC ATOMIUM MAX 200 HPFP izmantošanas rūpīgi sakratīt iepakojuma
pudeli, līdz viendabīgai masai dabīgas nogulsnes (aktīvie komponenti).
2. Pēc LC ATOMIUM MAX 200 HPFP izmantošanas, pabraukt ar transportlīdzekli
parastā režīmā ne mazāk kā 20 minūtes.
3. ATOMIUM kopšana ir ieteicama reizē ar dzinēja kopšanu vai secīgi.
4. Nav ieteicams izmantot smērvielu, ja transportlīdzeklim ir dīzeļdegvielas inžektoru
mehāniski bojājumi (inžektoru siksnas nevar atjaunot)
5. LC ATOMIUM MAX 200 HPFP ir saderīga ar visiem dīzeļdegvielas veidiem.
6. Lai nodrošinātu degvielas sistēmas optimālo tehnisko stāvokli ir ieteicams izmantot
LC ATOMIUM MAX 200 HPFP ik pēc 100 000-150 000 km nobraukuma.
Pielietošanas rezultāts:
1. Uzlabo augstspiediena degvielas sūkņu, Common rail sistēmu, dīzeļdzinēju iesmidzināšanas
sūkņu darba rādītājus (spiedienu) (savienoto berzes detaļu spraugas optimizācijas rezultātā)
2. Ievērojami pazemina augstspiediena degvielas sūkņa trokšņu un vibrācijas līmeni
3. Pagarina augstspiediena degvielas sūkņu, Common rail sistēmu, dīzeļdzinēju iesmidzināšanas
sūkņu kalpošanas laiku 1,5-2 reizes (pateicoties ekspluatācijas nolietojuma intensitātes
samazināšanai)
4. Palielina dzinēja efektīvo jaudu (degvielas sadegšanas kvalitātes uzlabošanas rezultātā)
5. Samazina degvielas patēriņu par 3-5 % (kompresijas atjaunošanas un sadegšanas kvalitātes
uzlabošanas rezultātā)
6. Samazina CO/CH izplūdes gāžu emisiju līdz pat 50% (degvielas sadegšanas kvalitātes
uzlabošanas rezultātā)
Brīdinājumi: Nav kaitīgs, ja lieto pareizi .
Pirmā palīdzība:
1. Ja līdzeklis nonāk saskarē ar ādu, noskalot ar siltu ūdeni, tad nomazgāt ar ūdeni un ziepēm.
2. Ja līdzeklis nonāk saskarē ar acīm, izskalot acis ar lielu ūdens daudzumu.
3. Ja līdzeklis norīts, konsultēties ar ārstu.