IZVELIES VALSTI UN VALODU PĒC NOSAUKUMA VAI KODA {
JŪSU PREČU GROZS VALSTS NUMURS vai VIN Katalogs
KLIENTU PORTFOLIO![]() Zīmolu kvalitātes:
ĪPAŠIE PIEDĀVĀJUMIAtsauksmes (no GOOGLE REVIEWS)![]() ![]() Pieņēmam arī PAYPAL maksājumus!TOP PRECE
APTAUJAKādu motoreļļu lej savā auto ?
|
Atteikuma tiesības - Distances pirkumam TIKAI PRIVĀT PERSONAM, NEATTIECAS UZ JURIDISKĀM PERSONAM!:
---- Distances līguma ietvaros (tikai 14 dienu laikā no preces saņemšanas dienas !!) - Jūs varat atgriezt mūms sūtījumu caur Omniva pakomātu , nosūtot to uz: Adrese: Prāgas iela 1 (Omniva Autoostas pakomāts) Saņēmējs: AUTOERA Kontantālrunis un epasts: (+371)28648641 , info@autoera.lv NB! Ja sūtījums ir atgriezts atpakaļ 14 dienu laikā, tad sūtījumam jābūt saglabātām oriģinālā iepakojuma. Bet ja sūtījums tiks nosūtīts mūms pēc 14 dienam, tad mēs patūram tiesības atteikt pieņemt šo sūtījumu un neizņemt to , vai ja tomēr sūtījums tiešām neatbilst, tad uz pasūtījuma sumu atvert depozītu vai samainīt pret līdzvertīgu preci (var arī ar klienta piemaksu, ja cena atsķiras); NB! Neaizmirsti pievienot pirkumu apliecinošu dokumentu (čeks, vai pavadzīme) un atteikuma veidlapu! ----
Pasūtījuma atgriešanas kārtība: Klientām obligāti jāizprintē un jāaizpilda Preces Atgriešanas Akts (Atteikuma veidlapa) un tikai tad atgriež iegādāto preci firmas veikalā vai ar kurjer dienesta starpniecību pievienojot šo dokumentu pie atgriežama pasūtījuma. -Ja prece tika saņemta ar Omniva pakomatiem, tad klients 14 dienu laikā no preces saņemšanas brīža nosūta preci atpakaļ sia "JUKKA". Preces atgriešanas numurs un pats "leibls" ir pieiejams katrā klienta profilā pie pasūtījuma (skatīt te):
tad vispirms tiek pārbaudīta preces komplektācija un atbilstība atgriešanas noteikumiem un tikai tad grāmatvēdībau atskaita naudu klientam uz atteikuma veidlapā norādīto bankas kontu, -Ja prece tika saņemta ar Kurjer dienesta starpniecību (piegāde "līdz durvīm"), tad klients vienīgi patstavīgi atgriež pasūtīto preci firmas veikalā - Vilhelma Purvīša iela 17, Rīga, LV-1050 (skatīt veikala darba laikus), jo pasūtījuma savākšana no klienta nav pieiejama. *Ja Jūs izmantojat atteikuma tiesības un tas nav saistīts ar attiecīgās preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem, tad Jūsu pienākums ir segt izmaksas, kas saistītas ar preces nosūtīšanu atpakaļ.
Apmaiņas nosacījumi: 1. Gadījumā, ja pēc pirkuma apmaksas un saņemšanas izrādās, ka prece neatbilst vai nav pilnā komplektācijā, klienta kļūdas (neuzmanības) dēļ, bet nevis autoveikala "AUTOERA", tad atkārtota preces piegāde un apmaiņa klientām izmāksas papildus 7€! 2. Gadījumā, ja pēc pirkuma apmaksas un saņemšana izrādās, ka prece neatbilst vai nav pilnā komplektācijā, autoveikala "AUTOERA" kļūdas (neuzmanības) dēļ, tad atkārtota preces piegāde un apmaiņa klientām būs bezmaksas! - Apmaiņas precei ir pilnībā jāatbilst visām prasībām aprakstītiem sadaļā "Atteikuma tiesības" (skatīt augstāk). Ja jums ir radūšies kādi jautājumi vai neskaidrības, lūdzu sazinājieties ar Klientu Servisu (informāciju var atrast lapas pašā apakšā).
|
![]() | ![]() | ![]() | Sazinājies ar mūms! | Seko mūms Facebook! | Skaties mūs Youtube! |
|
|
Piegādi nodrošina: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Norēķinies ar: | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Jūsu informācijas drošību nodrošina: |
![]() | AUTOVEIKALS Vilhelma Purvīša iela 17, Rīga, LV-1050 Pirm.Piektd. 8:30-18:00 Sestdiena: 9:00-15:00 Svētdiena: brīvdiena Informācija: 28648641, 28471062 | AUTOSERVISS Pēc pieraksta, lūdzu iepriekš zvanīt Pirm.Piektd. 9:30 -18:00 Sestdiena: brīvdiena Svētdiena: brīvdiena Online pieraksts: spiest šeit Informācija: 28648641 |